Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

wtorek, 24 maja 2011

MISJA POD KRYPTONIMEM

.
Misja pod kryptonimem: MOJA PIERWSZA WYMIANA !
Wczoraj dostałam wymiankową paczkę od Justyny! Pełna była niesamowitości! Sami zobaczcie :) ja jestem zachwycona!

Prezenty wymiankowe same sobie wybrałyśmy, więc teoretycznie nie powinno być wielkiej niespodzianki... ale mimo to otwierając paczkę zbierałam szczękę z podłogi! Kolczyki okazały się większe niż się spodziewałam, czyli na plus! Do tego na żywo są o wiele piękniejsze niż na zdjęciach! Broszka-kotek rozczuliła moje serce :) Żeby tego było mało dostałam od Justyny także skrawki materiałów, które na pewno wykorzystam do zrobienia kolorowych kwiatów z tkaniny i mnóstwo, naprawdę mnóstwo serwetek! Chyba czas będzie powrócić do decoupage ;)









A takie oto kolczyki Justyna dostała ode mnie :) i czuję się z tym źle :( bo sama dostałam tyle cudowności, a wysłałam jedynie wybrane przez Justynę kolczyki :( Nie umiem robić takich fajnych niespodziankowych paczek jak większość z Was :( Ale w przyszłości na pewno się zrehabilituję! Obiecałam to Justynie i sobie! :)



Na koniec jeszcze ja w kolczykach od Justyny :) Uwielbiam je!!



p.s. wybaczcie mi jakość ostatniego zdjęcia, ale po pierwsze 'sweet fotki' to nie moja dziedzina ;) a po drugie, nawet to lepiej że nie widzicie mnie wyraźnie, bo nie lubię siebie na zdjęciach :/

7 komentarze:

Justyna pisze...

Kolczyki są genialne!!!! Dzisiaj sobie je przyodziałam i normalnie każdy się gapił:DDD
I nie marudź już bo ja jestem zadowolona z wymianki:) Jak by co to się polecam na przyszłość, kolczyków nigdy za wiele;)))

Justyna pisze...

Aaaa i czemu ja nigdy nie mogę zrobić takich pięknych fotek, nawet po obróbce to nie to!!!!

mała-manufaktura pisze...

Może to wina aparatu?? ja teraz innym aparatem niż lustrzanką zdjęć nie robię :) Jak już raz kupisz sobie lustro, to nigdy więcej na zwykłą cyfrówkę się nie przerzucisz! ;) no i ręczne ustawienia... chociaż i tak muszę w PS poprawiać przynajmniej jasność białego tła :/ już kilka lat eksperymentuję, a ciągle to jeszcze nie to co chcę osiągnąć...

mała-manufaktura pisze...

Hmm ale Ty też masz lustrzankę! no to ja nie wiem :( chyba tylko ręczne ustawienia, musisz poeksperymentować :) no i statyw Kochana przede wszystkim!! bo każdy dłuższy czas naświetlania bez statywu = ruszone zdjęcie

Justyna pisze...

No to wszystko jasne, z tym statywem oczywiście;)
Jasność poprawiam w gimpie:) Nie jest to szczyt idealnej obróbki, ale zawsze coś, na PS muszę jeszcze popracować;)

mała-manufaktura pisze...

Ja miałam to szczęście, że mogłam sobie pozwolić na kupienie Photoshopa ;) ale gdyby nie dotacja na założenie własnej działalności, to też bym go nie miała... wydaje mi się jednak, że te starsze wersje PS powinny być tańsze! :) zresztą w GIMPie też można zrobić ze zdjęciem praktycznie to samo ;)

unikatart.eu pisze...

Sliczna dziewczyna , a pisze ze sie nie lubi..., wygladasz pieknie garnkowa kolezanko, a kolczyki robione z mysla dla Ciebie chyba bo pasuja jak ulał!
Pozdrawiam:))))

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.