Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

środa, 4 maja 2011

I ZNÓW SIĘ CHWALĘ ;)

.
Ja to jestem... nieskromna :P ale chyba sami przyznacie, że lepsza nieskromność niż fałszywa skromność ;) przynajmniej ja tak uważam! Dlatego chwalę się jeśli mam czym!

Zapraszam do lektury o Małej Manufakturze, ale i nie tylko! -> KLIK

1 komentarze:

Jasmin pisze...

Dziękuję za miłe słowa na moim blogu.
Przeczytałam artykuł o tobie i moje gratulacje, świetnie napisany i masz czym się pochwalić bo prace też super się prezentują. A jeżeli chodzi o moją firankę to wybacz ale nie będę zakładać następnego konta bo i tak nie mam czasu na uczestniczenie, szkoda , ale musiałam ograniczyć się tylko do blogu z powodu pracy.
Pozdrawiam cieplutko

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.