Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

niedziela, 2 grudnia 2012

SLOW FESTIVAL 2012

.
Baaaaaardzo, baaaaardzo dawno nic nie pisałam.. różne rzeczy się w tym czasie działy, generalnie wciągnął mnie wir zwany życiem :) postanowiłam jednak nadrobić blogowe zaległości co by od Nowego Roku może być bardziej systematyczną? ;)

W czerwcu, dokładnie 23 czerwca Mała Manufaktura po raz drugi gościła z warsztatami na Slow Festivalu w chorzowskim Rosarium, uczyliśmy się robić makramowe bransoletki :D a ja osobiście poznałam tajniki nowej techniki biżuteryjnej - sznurów koralikowych! nigdy w życiu nie podejrzewałam siebie o to, że kiedykolwiek będę w stanie zrobić coś na szydełku!! nigdy się z szydełkiem nie lubiliśmy ;)


Zobaczcie jak to było :) i pogoda nam dopisała cudna! oby w przyszłym roku też się tak impreza udała!



















 A tutaj ja we własnej osobie pilnie trenuję nową technikę biżuteryjną ;) było to dla mnie nie lada wyzwanie, ale się udało! :D


Udało się stworzyć pierwsze kilka centymetrów sznura koralikowego :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.