Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

poniedziałek, 3 grudnia 2012

JAK SZYĆ?! BY SZYŁO SIĘ LEPIEJ

.
Jakiś czas temu sprawiłam sobie Lidlową (POLECAM!) maszynę do szycia :) taka zachciewajka, którą niedawno miałam okazję przetestować :) Tym razem wyjątkowo postanowiłam zacząć od instrukcji ;) niestety to nie pomogło mi w prawidłowym założeniu nitki.. tak! nawet nie umiałam założyć nitki!! ale pomógł fachowiec ;) i tak chwilę później powstało pierwsze szyciowe dzieło :) Herbatnik!


W zasadzie taki herbatniczek mógłby być całkiem fajną poduszką :) ale mój herbatnik miał mieć od początku inne przeznaczenie.. stał się materacykiem dla moich fretek :) co prawda więcej tu było jednak szycia ręcznego niż na maszynie, ale jak to mówią pierwsze koty za płoty!

Siedziałam przy maszynie do szycia bite 5 dni i szyłam, szyłam, szyłam... przygotowywałam wystrój willi moich ogoniastych, bo wybieraliśmy się na VII Międzynarodową Wystawę Fretek do Krakowa, gdzie miał się m.in. odbyć konkurs na najładniejszą klatkę :)

Moje miejsce pracy wyglądało tak...


 Ścinki polaru wykorzystałam do wypchania jednego z legowisk :)


Prace zakończyłam na czas! lecz jak to zwykle w moim przypadku okupione to zostało kilkoma nieprzespanymi nocami :) nie wiem dlaczego, ale od zawsze najlepiej pracuje mi się w nocy.. taki Nocny Marek ze mnie ;)

A tak się prezentuje willa moich ogoniastych :)

 Produkt słodyczopodobny :)

 Materacyk-herbatnik i domek-muffinka :)

 Legowisko-pączek z lukrem i posypką

 Hamak-czekolada Milka i poduszeczka-ciastko Oreo

 Legowisko-pączek z lukrem i tunel-rurka z kremem







 Nagrody z wystawy oczywiście przywieźliśmy! :)




 Nasza willa zwyciężyła w konkursie na najładniejszą klatkę! :) uff opłaciły się te nieprzespane noce


Jakby ktoś pytał były to moje pierwsze wytwory szyciowe, ale na pewno nie ostatnie! boooo... SPODOBAŁO MI SIĘ! :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Klatka po prostu jest przepiękna :-) Ten materacyk herbatnik jest strasznie fajny :D Fretki słodziaki sama mam jednego takiego łobuza w domu :D

moniFaktura pisze...

Normalnie rozwaliłaś mnie tym herbatnikiem! Cały czas bym chodziła głodna, widząc go :)

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.