Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

sobota, 22 października 2011

FRETKOWEJ BIŻUTERII CIĄG DALSZY

.
Seria - CRYSTAL ANIMALS
W związku z tym, że ostatnio coś mi nie idzie wyplatanie bransoletek z muliny :( postanowiłam zrobić coś dla odmiany :) i tak oto powstała dalsza część fretkowej kolekcji biżuterii :)

Kolczyki - frecie główki (na razie tylko jeden kolczyk, bo zabrakło mi kryształków), które stanowią komplet z zawieszką w kształcie fretki, kolory mogę oczywiście zrobić zgodne z wisiorkami, które robiłam jakiś czas temu...

Oraz charms w kształcie freciej główki :)

Zapraszam!













4 komentarze:

Justyna pisze...

Genialne! Ja się zastanawiam czemu ty się na dobre nie zajmiesz takimi wyplatankami, albo makramą, jest super i mało kto potrafi, a Tobie idzie i to bardzo dobrze:)

chiffon pisze...

a jak bym chciała taka przywieszkę na karabińczyki z fretką to da się tak? :)

mała-manufaktura pisze...

Da się :)) proszę o kontakt na maila: malamanufaktura@o2.pl

Rozumiem, że chodzi o takiego charmsa z fretkowa główką? mogę wykonać dowolny kolor :) cena 35zł (nie wystawiałam jeszcze z cenami, bo muszę zrobić zdjęcia zawieszkom i kolczykom, a nie ma kiedy... ale nadrobię ;)

Paula Art pisze...

Oooo jakie słodziaki ;) Pozdrawiam

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.