Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

poniedziałek, 21 marca 2011

KRYSZTAŁOWE ZWIERZĄTKA

.
Kilka miesięcy temu trafiłam na świetne tutoriale dotyczące wyplatania przeróżnych różności z kryształków Swarovski. Spróbowałam swoich sił, póki co tylko według instrukcji "krok po kroku", które po mistrzowsku przygotowała Emy z AllCoolCrafts! Zaczęłam od wiewiórki :) i mimo, że zatrzymywałam film co kilka sekund, to i tak w trakcie pracy zdążyłam się pomylić i musiałam zaczynać do początku, bo nie wiedziałam gdzie jest błąd... ale udało się :)

Miałam ogromne ambicje żeby po swojemu przerobić wiewiórkę na fretkę (jakkolwiek dziwnie to brzmi ;P ), bo nie dość że sama mam w domu takie małe ADHD z ogonem, to jeszcze znajome z forum fretkowego męczyły mnie o zrobienie dla nich fretkowej biżuterii :) Niestety nie wyszło :( czekałam 4 miesiące na instrukcje dotyczące tego jak zrobić fretkę i doczekałam się!!

Poprosiłam Emy jeszcze w grudniu o zrobienie dla mnie tutoriala. Na początku nie wiedziała nawet co to jest fretka! Nie wiem czy wiedziała w ogóle, że to zwierz :) pamiętam, że przesyłałam jej zdjęcia mojego Frytusia i pokazywałam filmiki na YouTube. Emy obiecała, że postara się mi pomóc.. cierpliwie czekałam, nie miałam innego wyjścia, z moich usilnych eksperymentów wyszły nici :( wiedziałam, że moja guru w dziedzinie wyplatania ma mnóstwo zamówień na różne tutoriale, na samym YT ma 750 subskrybentów, a ma przecież jeszcze swoją stronę internetową..

Nieco ponad 3 tygodnie temu otrzymałam od Emy maila ze zdjęciem jej pierwszej kryształowej fretki ze słowami, że film dla mnie będzie następny! I oto kilka dni temu stałam się mamą swojej własnej kryształowej fretki, a dzisiaj pokazuję ją Wam! :D jest prze-ślicz-na! Wyplotłam ją z ponad 120 (prawie 130) oryginalnych kryształków Swarovski, frecia ma 7,5 cm długości (razem z ogonem). Będę jeszcze kombinowała z kolorami, ale już wiem, że to będzie prawdziwie ekskluzywna fretkowa biżuteria :) fretka zawiśnie na łańcuszku i stanie się naszyjnikiem :)

Napiszę jeszcze kilka słów o Emy :)
To naprawdę utalentowana, piękna kobietka! z pochodzenia jest Tajką, ale mieszka w Stanach Zjednoczonych. Jej tajskie imię to Nawachat :) Prawda, że piękne? zmieniła je jednak na łatwiejsze do wymówienia, bo w USA wszyscy mieli z tym problem ;)

Serdecznie wszystkim polecam tutoriale Emy! Można się zarejestrować na Jej stronie: http://www.allcoolcrafts.com/ (za darmo) i mieć dostęp do wszystkich filmów instruktażowych, a jestem przekonana, że z nimi nawet największe biżuteryjne beztalencie stworzy prawdziwe cuda! ;) trzeba tylko sporo cierpliwości i jeszcze raz cierpliwości, bo to bardzo żmudne zajęcie..
Zapraszam też na YouTube, ale wszystkie części filmów są tylko na stronie AllCoolCrafts. Miłego dziergania! :D














1 komentarze:

Justyna pisze...

Szaleństwo!!!! Ale piękne SZALEŃSTWO!

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.