Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

wtorek, 24 kwietnia 2012

METAMORFOZA SZAFKI NA KLUCZE

.
Nadrabiam zaległości blogowe :)

Zacznę może od pewnej szafeczki, którą daaaaawno temu ozdobiłam metodą decoupage w motyw maków, ale że nie wyszło mi to kompletnie (brzydkie cieniowanie, w dodatku serwetka mi się pomarszczyła), to leżała sobie w zapomnieniu i się kurzyła...

Całkiem niedawno postanowiłam dać jej nowe życie :) i tak oto szafeczka dostała piękne ubranko! ozdobiona została obrazkiem "Armful of Ferrets" - Jasmine Becket-Griffith! (nie wiem czy już wiecie, ale sama mam fretki i kocham te moje potwory :D dlatego motyw szafeczki wpisuje się w to szaleństwo idealnie!), polakierowałam obrazek werniksem szklącym z Maimeri - wygląda jak pokryty prawdziwą szklaną taflą! i dodałam akcent w postaci ciemno-niebieskiego brokatu w tle za wróżką (niestety na zdjęciu nie za bardzo to widać)... ja osobiście oczu nie umiem oderwać teraz od tej szafki! <3


Tak było...



A tak jest!







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.