Translate

Witaj w magicznym świecie rzeczy pięknych, niepowtarzalnych, stworzonych w 100% ręcznie!

****************************************************************************
Mała-manufaktura
to miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie, dla bliskiej osoby, dla ciała i dla ducha... To miejsce, w którym spotykają się żywioły, energie i światy - ten realny z tym wyimaginowanym... Postaw swą stopę za progiem nieznanego, a przekonasz się jak mile Cię zaskoczy!
****************************************************************************

piątek, 8 marca 2013

BRANSOLETKI KORALIKOWE

.
Bransoletki węże koralikowe - mają około 20cm obwodu, wykończone są antyalergicznymi elementami metalowymi w kolorze starego złota lub bardzo ciemnym srebrnym (prawie czarny).

Ozdobione są urokliwymi charmsami :)










CENA: 35zł za sztukę

3 komentarze:

Dasanda pisze...

Tego typu bransoletkami będę się zachwycać chyba jeszcze bardzo bardzo długo... tym bardziej, że to niestety nie moja dziedzina. Kolorki ich są świetne, takie wiosenne :)

mała-manufaktura pisze...

To też nie była moja dziedzina :) i nigdy w życiu nie robiłam na szydełku! próbowałam, ale mi nie wychodziło kompletnie.. a jednak! wystarczył dobry nauczyciel :)

bailaora pisze...

Jak miło spotkać wielbicielkę koralikowych węży!!

Prześlij komentarz

Decydując się na zakup przedmiotu, pamiętaj o podaniu swojego adresu e-mail bądź numeru GG. Skontaktuję się wtedy z Tobą w celu sfinalizowania transakcji.